Accepterad WindRammer | Medlem ansökning [Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WindRammer

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Megahoran #6632

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. John hade en orolig uppväxt som ledde honom in på en väg av kriminell verksamhet. När han växte upp i ett trasigt hem med en pappa som misshandlade honom, vände John sig till droger och alkohol som ett sätt att hantera sin smärta. När han var i sena tonåren hade han hoppat av skolan och var inblandad i småstölder och droghandel för att klara sig.

När John blev äldre blev hans kriminella aktiviteter allvarligare. Han var inblandad i ett antal väpnade rån och inbrott, och han hade ett rykte om sig att vara en tuff tillsynsman för lokala knarklangare. Trots flera stopp i fängelse, fortsatte John att springa med en skara likasinnade brottslingar och han blev allt mer härdad inför våldet och faran med sin livsstil.

När John nådde medelåldern började han inse att hans kriminella aktiviteter hade påverkat hans fysiska och mentala hälsa. Han hade blivit skjuten och knivhuggen flera gånger, och han led av kronisk smärta och missbruksproblem. Hans brottsregister gjorde det omöjligt för honom att hitta legitimt arbete, och han tvingades förlita sig på kriminell verksamhet för att försörja sig.

Trots sin kamp visste John att han ville vända sitt liv. Han började delta i 12-stegsmöten och sökte terapi för att ta itu med sitt missbruk och psykiska problem. Med hjälp av en stödjande gemenskap kunde John bryta sig loss från sitt kriminella förflutna och starta ett nytt liv. Även om vägen till återhämtning var lång och svår, fann John äntligen frid och en känsla av syfte med att hjälpa andra som kämpade med missbruk och trauma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I och med detta är min första gång jag spelar på en RP server inom GTA, så hade jag kunnat bidra med en fräsch och oskyldig point of view. Jag vill bidra med ordning och reda på servern på en nivå där vi alla håller en RP roll i spelet och inte är alltför utanför "reglerna". Med detta kan jag även utvecklas och ta lära ifrån andra samt lära ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag låter motparten griefa, slippa undan enkelt och eventuellt om jag skulle låta honom/henne griefa. T.ex:

Skulle personen tjäna 500 kr på att döda mig, så hade jag kunnat be personen döda mig hela tiden för att farma gold, vilket uppenbarligen är förbjudet men även en vinst hos motparten. Det är så jag uppfattar er fråga.

Jag vill att alla (inklusive mig) ska ha rättvisa och förtjäna det de har arbetat för.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka