Accepterad Sverker | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? Sverker bruh#9337

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "Säger ingame att har riktat på en bil och ej fått reddot även fast folk satt i bilen."

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag snackade med san i support och han hade sagt att han banna mig då utav denna anledning för jag sa då att de it var ngn i bilen när jag hade siktat vapen mot bilen. vilket jag förstår att jag har gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en skottlossning som hade pågått ca 20 min om inte mer. Folk skjuter fram o tbx uppe på berg, står i buskar. De va ungefär 3 gäng som skjöt på oss i detta scenario. Jag gick ner från trappan i mitt gäng hus där jag ser ungefär 5 bilar utanför jag lägger ett snabbt sikte mot en bil på min vänster sida och säger då "det är ingen där" eller något likande. Sedan går jag runt i mitt gäng hus för att inte bli träffad och sedan mid scenario blev jag och mina 2 andra kompisar bannade. Scenariot fortsatte i ksk 5-10 minuter efter jag blev bannad har jag fått reda på från mina kompisar. Ungefär så gick det till. Jag hoppade senare support och snakadde med san om min ban och han frågade om jag tyckte att bannen stämde vilket jag svarade med ett ja. Senare ger han mig lite kritik eller vad man ska kalla det. Han hoppar sedan våran boss vc och säger att våran rp är dålig och att vi inte har en social rp. Vilket jag tycker inte stämmer riktigt. För att vi har varit uppe förns igår 20.00 och vi fick väll typ vårat första krig ngn timme efter, vilket jag inte förstå för att konfilkten handlade om att vi hade varit på ngt drog ställe som VI INTE KAN TA ÖVER. och så har motparten då antagit att det var vi för vi hade lila färg tror jag från min vinkel. Senare nästa dag får vi ett problem med sons för vi hade tagit över tvätten, dem skjöt mot oss efter de och i detta stora scenariot. Men tillslut efter ca 1-2h så gör vi ett SOCIALT scenario och båda parterna tycker att det är ett onödigt krig och att vi skulle låta varandra vara och att vi it skulle vara på pengar tvätten. Då hade vi löst 1 krig efter ngr timmar. Därimot hade vi 1 krig till mot 2 andra gäng som är allierade. Detta är då gängen som trode vi hade varit på ett drogställe fast vi it var och blandat ihop medd ett annat gäng vad jag tror. Detta tar vi ju i rpn men jag säger bara just nu. Vi hade inga tillfällen att kunna åka och snacka med dessa gäng för att dem satt utanför oss o skjöt länge så vi kunde knappt komma ifrån vårt hus. Och jag tror inte att man IRL hade gått fram mid skottlossning med händerna uppe och försöka snacka med motparten om lösa ett krig. Det skulle vara väldigt riskerande för ens liv vilket jag då skulle säga har någonting att göra med fearrp. Då man ska värna om sitt liv. Efter det blev mitt gäng stormade av ett gäng som trodde att vi hade skjutit mot dem på kokainet men vi hade ju varit fullt upptagna med 3 andra gäng i skottlossning. Jag har också snackat med mitt gäng ooc att dem ska skärpa sig och lugna ner mot skjutandet som san sa till mig att vi ska göra annars stänger han ner oss och efter detta har flertal kidnappningar sket och dem har snackat med dem inte skjutit dom och sedan har dom löst det tex med det gänget som storma oss för dom trode att vi hade skjutit mot dem på kokset. Det är nu löst alltså har vi utvecklat våran social rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser inget problem eller att san har gjort fel i själva bannen men jag tycker att han inte borde bannat mid scenario. Möjligtvis ta det efter scenariot. Den är ej felaktig men som sagt tycker jag att timingen var dålig på bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft ngr få bans skulle jag säga dem flesta av dem är från i vårast eller senare. Men den högsta bannen jag hade innan detta var 3 dagar för jag körde för snabbt på solo methet på flygplatsen. Efter mina bans har jag lärt mig och dem har inte sket igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte rpat på reddoten och jag skulle inte sagt så som jag sa. Det kommer inte ske igen och jag ska styra upp mitt gäng så alla får reda på informationen om krig och hur vi spelar och möjligtvis ngr scenarion som man kan snacka i och inte bara skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka