Accepterad Slurppy | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slurppy

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978827990/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? [𝕊𝕝𝕦𝕣𝕡𝕡𝕪]

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter heter Rasmus Viklund. han kommer från norra Sverige. han är ensambarn och var väldigt bortskämd och har känt sig väldigt ensam under sin uppväxt. han har inte mått så bra pga detta och han börjar göra olagliga saker i sin hemstad. han blev snabbt gripen av polisen och blev inlagt på LVU . när han satt inne på LVU-t så började han med musiken. han rappade mycket för dom andra på hemmet. dom tyckte han hade en stark talang i rappen. när han blev utsläppt från när han fyllde 18. hans föräldrar hade flyttat ifrån han medans han bodde på LVU-t och Viktor hade ingen plan med livet. han började med droger och sedan åkte han i i fängelset för ringa narkotika brott. I fängelset bestämde sig Viktor att flytta till en ny stad och starta en nytt liv. han blev utsläppt från fängelset och flyttade till Unive staden. där han just nu försöker hitta ett jobb och starta om sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rpar alltid till 100% av min förmåga jag har varit medlem tidagera men tog en paus så jag blev av med den. men nu är jag tillbaka för att ta min rp nivå ett steg högre genom att skaffa jobb osv kanske köpa krim om det passar hur Rasmus liv funkar med pengar osv. jag ska försöka att göra det så roligt som möjligt för mig och andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om det och har även kollat på drobz.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka