Accepterad Sanko | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanko

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072259882/

Ditt Hex-ID: 11000014247af2a

Vad är din discord tagg? Chiquita#5669

Vem var det som bannade dig? Phillip tror jag

Hur lång tid var din ban? för alltid står inget hur länge

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Typ de va inte alla som fick en sko i huvedet snarare du MVh mara lisa sen står de Fhillip

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade vdma folk. då jag hade en gt630 grafikkort och de lagade hela tiden! jag borde ha själv slutat spela och vänta tills nu så jag kan spela utan att bli bannad men jag är dum så nu etfter 2 år senare så hae jag köpt en ny dator och kan spela felfritt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra in i en kille och plötsligt så var de helt svart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och men ni staffs kan ej veta att jag spelade på en gammal skit dator och sen va de mest mitt fel som forsatte spela och jag borde själv ha väntat tills nu så jag kan spela på Unive med en bra dator

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första och sista ban jag kmr få bara om ni ger mig en chans :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja!! Jag hade kunnat spela lite tills jag fick en bättre dator så jag kan börja spela igen me en bra dator ist

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja hahha att inte spela me en skit dator och beklagar verkligen men förstår om jag blir Nekad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka