Accepterad Nobba (Egghovod) | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halsduk1

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: Nobba (Egghovod)#0914

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag har många polare som är i staffteamet och jag är en väldigt mogen person som helst vill prata med personer samt att jag vill testa på något nytt. Jag vill verkligen hjälpa till att utveckla samt att hjälpa servern att bli bättre. Jag vill hjälpa till att höja rp nivån på servern. Jag kommer också att hjälpa till med extremt mycket staffarbete eftersom att jag har mycket tid att arbeta med staffarbetet. Det som jag hatar mest är när man skriver en report eller en /help och man aldrig får något svar. Där skulle jag vara väldigt snabb att hjälpa folk som behöver hjälp. Om jag blir support Ansvarig så kommer jag även sitta där en hel del där. Dem om jag ser någon göra fel tillexempel när jag speccar så skulle jag ta in han i support och förklara till han så att han förstår och så att det inte skulle hända igen. för när jag var ny på servern så lärde jag min väldigt mycket av staffs som gav mig tips och förklarade saker till mig. Jag är även väldigt aktiv i discord så jag kommer att svara på folk frågor i pm snabbt. Det tar mig ett par sekunder att svara i PM då jag har 2 skärmar och jag kan se discord på andra skärmen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? alla dagar nu på sommaren från 13.00-05.00 eller 06.00 typ

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har inte tidigare erfarenheter om inte Sv räknar som en erfarenhet. Men kan dem flesta kommandon. Men har inte tidigare erfarenheter inom staff arbetet. Men det går säkert snabbt att lära sig.
/Toggleid Man ser allas id
/togglename man ser allas id samt steam namn
/kick (id) man kickar personen
/goto (id) man tpas till en person
/bring (id) man tpar en person
/tpm man tpas till sin marker
/skin (id) man ger en person skin så att han kan göra om sin karaktär eller fixa en bugg på kläderna
/pedmeny (id) man ger personen en meny med alla peds
/revive (id) man revivar personen
/freeze (id) man fryser personen så att den inte kan röra sig
/unfreeze man unfreezar personen så att den kan gå igen
/noclip man går in i ett osynligt läge och man kan flyga
/giveitem (id) (item) man ger någon ett föremål
/setjob (id) (jobbid) (nivå) man anställer någon på ett jobb
/addkey (id) (namn)
/v (spawnid) man spawnar in en bil
/m (id) man skriver pm till någon ingame
/sv man skriver i sv chatten
/sc man skriver i staff chatten
/svban (id) (anledning)
/announce Man skriver ut så att hela servern kan se
/who (id) du ser ifall personen är medlem, krim eller icke medlem.
/dv (radie) Man tar bort bilar.
/specc (id) man speccar personen
/speccoff man går ut ur specc
Sedan så kommer man att lära sig alla kommandon väldigt snabbt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte vad jag kommer på just nu

Senast ändrad:
+rep väldigt mogen person och skulle definitivt passa i staff teamet

välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka