- Meddelanden
- 957
- Reaction score
- 57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Grovestreet Pizzeria
Vad heter du IRL? Anton
Vad heter du pÄ discord? lundgren.1
Hur gammal Àr du? 14
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Ett vÀldigt bra tag, 1 Är om tvÄ mÄnader!
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mÄnga förbÀttringsidéer och utvecklingsplaner nÀr det gÀller
Grovestreet Pizzeria! De punkterna jag kommer att fokusera mest pÄ Àr: Aktivitet, sÀkerhet, hygien i köket, kundbemötande och rÀttvisa! För att fÄ upp aktiviteten kommer jag att rekrytera ny personal, bygga upp en ny ledning med personalansvariga och Àven sÀtta upp en delÀgare. Det kommer vÀldigt ofta ske aktivitetskontroller. Med sÀkerheten menar jag att de inte kommer in kunder med vapen eller liknande, dÀrför kommer vi att alltid se till att det finns vakter, alternativt polis, pÄ plats nÀr det Àr högtryck pÄ pizzerian! Jag kommer att se till att mina anstÀllda hÄller en god hygien i köket nÀr de bakar pizzorna! Jag kommer att införa en rutinkontroll som man ska följa innan man börjar baka pizza, i den kommer de bland annat stÄ att man ska tvÀtta hÀnderna eller sÀtta pÄ sig plasthandskar! Vi kommer att alltid erbjuda leverans, vi kommer att skicka ut ett telefonnummer i annonser som man kan ringa till för att bestÀlla sina pizzor! Jag kommer att se till att mina anstÀllda hÄller en god ton, jag vet att de har varit vÀldigt lalligt pÄ pizzerian innan. Men de kommer jag att Àndra pÄ. Priserna kommer uppdateras till ett mer realistiskt pris. Lönerna kommer att ses över, samma sak med klÀdkoden! Möten kommer att ske. Sen kommer jag att införa ett nytt system dÀr andra företag kan boka hela pizzerian som de kan ha afterwork pÄ, de vill sÀga sÄ som Skyclub eller en annan nattklubb har. Det kommer finnas paketpris osv!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat pÄ Grovestreet Pizzeria sen tidigare, men jag har ocksÄ varit chef tvÄ gÄnger tidigare!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att lÀgga mycket fokus pÄ pizzerian!
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja, de skulle jag!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej, de gör jag inte!
Har du lÀst vÄra Regler? Ja, de har jag!
Vad heter du IRL? Anton
Vad heter du pÄ discord? lundgren.1
Hur gammal Àr du? 14
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Ett vÀldigt bra tag, 1 Är om tvÄ mÄnader!
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mÄnga förbÀttringsidéer och utvecklingsplaner nÀr det gÀller
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat pÄ Grovestreet Pizzeria sen tidigare, men jag har ocksÄ varit chef tvÄ gÄnger tidigare!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att lÀgga mycket fokus pÄ pizzerian!
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja, de skulle jag!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej, de gör jag inte!
Har du lÀst vÄra Regler? Ja, de har jag!