Nekad Lowe | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/grjm-pftj/fgjnwdnm

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Nike#4822

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Macca och Abdi är född den första januari år 1999. Abdi är från en liten by i Afghaninstan som heter Malawaka när han var tre år gammal så började hans mamma och pappa ta droger. så han fick inte vara med dom mer han åkte till ett barnhem i Spanien staden han var i då heter Las Grageras. men efter två år så flydde han från barnhemmet, polisen letade efter han i 2 veckor men han hittades aldrig men Abdi var i Syrien han hade fyllt 8 år han började att bli intresserad i kriminella världen han fick hålla i en Ak47 för första gången i sitt liv. 2 år senare Abdi är 10 år han har börjat träna lite biceps han har också börjat intressera sig i droger han sniffade på kokain första gången när han var 13 år gammal då hade han varit med i många äventyr under alla år men en dag så han följde med en maffia på ett bankrån där blev han skjuten i benet av en polis så det behövdes att sy i inuti sitt ben. han satte i fängelset i 2 år han lärde sig att hoppa jätte högt det mesta han gjorde i fängelset var att träna så han blev jätte stark nästan som en bodybuilder. 2 år senare Abdi vill ha en ändring i sitt liv nu han har börjat att träna han mål med sitt liv är att bli bodyguard till Bennys chefen Jacke Engström. Abdi flyttade till staden ortenwave när han var 22 år gammal. han tränade 8 timmar per dag i 3 månader i tre månader sträck asså du skulle sätt hans bulk han kan mark lyfta 300kg. nu har hans dröm gått till en upplevelse han är bodyguard till Jacke Engström. nu ska han bara lära sig att slåss så Abdi ska börja med andra olika och roliga äventyr. Hur just min RP ivå kan förbättras då det är nog att jag kommer ha mera roligt och att jag kommer kunna rpa som ett barn till mina kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna utveckla wl jobben som finmns och sedan kunna rpa mig fram till att jag bli kriminel

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en mogen och seriös rp och roliga senarion för att kunna vara en förubild till andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna

Hur hittade du Unive? på twitchc och jag har altid vilja köra på den det har varit min dröm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka