Nekad felix_grumpy | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fx_1923.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix eriksson

Vad är ditt discord namn? Felix_eriksson

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en rysk man som har väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i Ryssland som var med i en rysk mafia där dom höll på med droger vapen och mm. jag som liten såg upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor så att vi var tvungna att flytta till sverige då min fars mafia var efter min mor när vi då kom till Sverige hade vi väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som försäljning av droger mm. detta höll på ett bra tag och det är dit där jag tagit mig nu där jag vill öppna en mafia för att både minnas min far och för att göra han stolt

Vad kan du bidra med till serverns RP? servern: Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person men jag har ADHD och dyslexi så jag är väldigt dålig på att skriva texter och inte så bra på att läsa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? jag hitta den genom en staff som heter musse/trollet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka