Nekad Bogota | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bogota

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil lundgren

Vad är ditt discord namn? bogota#2415

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin lungren, Robin har precis fyllt 18 år och letar efter ett arbete. Robin har en väldigt intressant bakgrund hans föräldrar var skilda sedan så blev de tillsammans igen, efter 5 månader började de bråka igen och blev skilda och tappade all kontakt med varandra pappan gick sin väg och mamman gick sin väg de båda träffade nya partners som var trevliga men Robin hatade sitt liv eftersom han tyckte inte om o ha 2 pappor och 2 mammor så han sa till sig själv att så fort han blir 18 år så flyttar han ut och bor själv. Han håller på o fixa lite pengar just nu genom små jobb men hans intressen är fordon och fordons omptimering han har väldigt mycket erfarenheter inom fordonskategorier.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kan bidra med att skapa mer social RP. Robin har en väldigt bra humor så han kan bidra med lite roliga scenarion och medal klipps och sådant. Sedan så kan jag väldigt mycket om fivem eftersom jag har spelat fivem i kanske 3 år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man kan vinna och förlora i ett scenario. Man kan bli gripen i ett scenario av polisen. Helt enkelt betyder detta att man kan vinna ibland och förlora ibland, de viktigaste är att man har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja kan de flesta grund reglerna de är bara o fråga på i intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem i 3 år, så jag har en del erfarenhet inom fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Ha en suverän dag!

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka