Accepterad Agge1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axelbaby

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? axeeleoo__

Vem var det som bannade dig? JimmyM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-10 170826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skjöt utan att vara med i ett gäng alltså jag var solo, sen att jag skjöt ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg åkte till mina polare och skulle hjälpa dom sedan efter åker vi och skjuter mot folk som skjutit mot oss sen så mitt adrelin blev så att jag blev stressad irl och jag var nervös ville inte dö och jag skjöt ur bilen och jag vet nu efter för jimmyM har berättat till mig att det inte är ok så jag ska inte göra det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt om jag nu tänker efter. Jag kollade reglerna nyss igen och såg att man inte fick skjuta ur bilen och som solo och jag skämms över mitt regelbrott jag gjort och jag ångrar mig jätte mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har jag tagit lärdom genom att läsa reglerna och fråga staffsen om jag är osäker så man inte blir bannad för onödiga saker som inte är meningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var dumt av mig för att jag var lite osäker med om man fick skjuta ur bilen eller inte och jag hade kunnat fråga ifall man fick skjuta ur bilen eller inte. De med att skjuta som solo visste jag inte alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man får skjuta ur bilen när det är sista utvägen och man får absolut inte skjuta som solo krim. Detta ska inte ske igen!!!! Ge mig en chans jag lovar ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka