Accepterad 1TH30 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23/

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? olleking23

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: C557A6A8-DCA2-4E16-B664-97A0B52C9B90.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade revvat ett par personer genom att använda /me vilket då inte var tillåtet. Sedan nån som också hade fått ress men den nt gick igenom. De flesta har alltid sagt dog av bugg, osv och då de mina polare brukar jag nt be om klipp, vissa har gett klipp osv men nt alla och det är bara mitt fel. För egentligen hur börjar ens polare dö av bugg hela tiden när man blir sv, aja jätte dumt av mig. Sedan e copsen har varit när jag typ ramlat i gänghuset, hoppat ut bil i fart på gården osv nt i skottscenario men det är frf orealitsikt, vi kollade loggs vart jag e copat och där vara typ bara i gänghuset och utanför men det är frf dumt..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gick med i oblock för några timmar sedan, softar där bara åker runt o lär känna de nya, sen e copade jag lite när jag ramla nt i scenario men det gills ändå som emote abuse. Sedan hoppar två grabbar in i vc o ber mig ressa jag säger " nä kan nt" de tjatar o jag säger nej. Sedan hittar jag en död där inne man tar ut bilar och då jag vill vara snäll när jag e ny så börjar jag göra /me osv så han ska kunna få ress och nån gjorde likadant på mig. Sedan så ska jag hoppa sup och pratar med muckas, pongyman och abuhassan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 pwg, 3 sunt, 2 copbait, 1 lall en ink bann och någon mer. har 10 sammanlagt! Då unive var min allra första rp server hände ju de flesta regelbrotten ibörjan men sedan har jag slarvar med mina rp på skador och någon gång lekt med polisen! dem har upprepats vissa men har tagit lärdom av dem! Min ink perma bann tog jag mest lärdom av, jag slet i 1 månad att komma tillbaka och när jag äntligen var tbx så tog jag inte riktigt chansen utan smällte enkelt in i rpn resten av gänget hade vilket var ett allämänt låg rp. 1 för hets ooc jag började leka rambo i ooc och det fick jag bann för, aldrig användt ooc på hetsigt sätt sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte revvat utan klipp och inte varit lat och bara tagit de till svetlana ist. Då jag nt var i scenario så kundse jag opckså låtit bli att e copa på gården o i huset då det bara var ondöigt, hade inte spelat nån roll om jag låg ragdollad 5 sekunder eller så. Sedan har jag bara spammat min bindade e cop knapp när jag haft tråkigt eller cancelat en emote då jag har e cop och canecel emote på samma. (använder mest e cop knappen på lall serverar)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att inte ressa utan klipp/bevis och aldrig mer e copa oavsett om de e i sceanrio eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Si

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka