Nekad zorro_kungen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zorro_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? zorro_kungen#5626

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Svensson och är uppväxt i staden Unive. Han är 23 år gammal och har en syster samt en bror. Bengt var länge uppväxt på fel sätt. Han blev ofta nedslagen av sin klasskamrat Abdi. Bengt hade länge funderat på vad han gjorde som fick honom att må dåligt och att bli nedslagen. Bengt började att leva kriminellt vid ung ålder p.ga sin dåliga uppväxt. Hans betyg sjönk som han länge innan kämpat hårt för. Han började att hänga med fel personer och han sålde även droger. Men en dag när Bengt var ute och skulle plocka upp några gram så blev han tagen av polisen. Han satte inne under en längre tid och han ångrade sig verkligen. Men några dagar efter han hade släppts så valde han att ändra på sitt liv helt. Han åt nyttigt och skaffade även ett jobb som bilmekaniker då han älskat bilar såsom Bmw och Audi. Han startade även ett eget företag då han sparat pengar under 2 år. Han har nuvarande inget jobb då hans gick i konkurs. Men han flyttade nyligen till staden ortenwave för att finna kompisar och nya aktiviter samt börja jobba som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en hög rp nivå här. Jag kommer dessutom göra lite roliga scenarion. Mitt måtto är att göra väl utvecklade och spännande scenarion. Jag har väldigt god efarenhet när det kommer till att rpa. Min dröm är att bli staff här, så att jag ska kunna lära folk att rpa, som kanske är nya och inte har bra efarenhet. Jag kommer att göra så att alla känner sig trygga men också ha bra respekt mot alla medlemmar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid ha kul i ett scenario, även om man vinner det eller ej. Motparten, alltså motståndaren. Alla ska känna att dom har det roligt under scenariots gång och även känna att motståndaren inte fuskar osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått servern regler. VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, METAGAMING innebär att man använder sig av information som du inte vet i spelet, FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har typ 600 timmar i rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Nekad. Inte tagit intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka