Nekad Sp0oky | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0oky

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? sp0oky_.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Gustav Olofsson var född i Stockholm 22 Mars 2000. Hans mamma var från från Mexiko och hans pappa var från Venezuela. Däremot var båda föräldrarna alkoholmissbrukare men det stoppade inte Gustav från att bli född. Gustav levde fattigt och många i den skolan han gick i mobbade honom för dem kläderna han hade. Även när han var med om detta så hade han fortfarande intressen då han tyckte om Bilar, fotboll och sedan att spela dataspel.

När han sedan blev 13 år gammal så bestämde han sig för att börja sälja droger vilket gav honom mycket pengar och det ledde också att han fick mer vänner i skolan. När han också fick så mycket vänner började han också tänka på vilka som var vänner för hans pengar och vilka som var vänner för att dem tyckte om honom.

Denna tanken gjorde honom ledsen att tänka eftersom att det var många som undrade om han kunde betala för dem. När han sedan fyllde 15 märkte han hur han konstant var trött och hur han somnade på lektionerna. Detta ledde tillslut till att han fick en SOC anmälan. Sedan när han då blev 15 så blev han retad av en lärare och bestämde sig för att slå honom, detta gjorde så att Gustav fick en Polisanmälan och en till SOC anmälan.

Efter det så blev Gustav skickad till en annan familj som tog hand om honom och där fick han också hålla på med sin hobby, fotboll och sedan så hade familjen en gammal Saab som han tilläts hålla på med vilket ledde till att han lärde sig mycket om bilar.

När han sedan blev myndig så tog han sin Saab och åkte runt och tillslut hittade staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Gustav har ju historik inom kriminaliteten vilket kanske leder till att han kanske vill komma tillbaka till det livet men sedan finns det också stor chans att han blir mekaniker eftersom att han kan mycket om bilar. Men det är också roligt med mycket Passive RP vilket kan leda till att jag är med på mer passive RP event som t.e.x. som begravningar som sker på servern och andra saker som håller ett bra socialt rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid behöver vinna ett scenario och det inte är hela världen om man inte vinner det. Alltså om någon riktar en pistol mot en och att man vet att personen snart kommer bli knockad så ska man inte försöka slå personen för då riskerar man att bli dödad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Sunt förnuft. Det betyder att man ska ha ett förnuft för vad man gör alltså att man inte gör något man inte skulle göra irl. Exempel, om en person som hotar mig med pistol säjer att jag ska ge hen min mobil så bör jag göra de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare rpat på Unive men tröttnade på det eftersom att jag upplevde att det var för mycket lallare och tolvåringar som var inne och förstörde för oss som rpade (inget problem med att vara 12 år).

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare rpat på en massvis olika servrar och har en större bakgrund inom rp.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka