Nekad Sjolin | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Vad heter du på discord? Sjolin#1337

Ditt Hex-ID 11000014002dcaf

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej

Vilken ped ansöker du för? a_m_y_downtown_0 eller a_m_y_mexthug_01

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär.
Min karaktär heter David Ung bor i en lägenhet och är 24år. Han är född i Argentina men han flyttade till Sverige med sina föräldrar när han var 1 år så man kan säga att han är uppväxt i sverige. Hans barndom var ganska dålig han Pappa drack mycket men hans mamma drack inte alls. Han hade inte så många vänner han hade 2st Emil och Noah hette dem han lekte med dem varje dag. En dag skulle dem ut och leka men då kom inte Emil. Dem var väldigt oroliga och gick hem till sin Davids mamma och frågade. Dem fick reda på att han hade dött. David blev väldigt ledsen och deprimerad. Noah var också väldigt ledsen. När David fyllde 12år så dog hans pappa med, han dog av överdos. Och David var så ledsen så att en dag bestämde han sig för att rymma hemifrån.
Just den perioden mådde David som sämst, han gråt varje dag och hade självmords tankar. Men han gjorde aldrig det. Han brukade snatta saker i butiker för att äta
David sov under träd och på gator och han åt mat ur soptunnor. En dag så såg polisen han. Dem bestämde att ta han och ta med han till stationen. Och han förklarade allting som hade hänt och att han hade rymt hem ifrån. Polisen fick kontakt med Davids mamma och han fick flytta dit igen. Och hans mamma var jätte glad och få se honom. Och när David fyllde 15år så köpte han en A-traktor. Han gillade att greja med den. Han och Noah brukade greja varenda dag med sin A-traktor och dem gillade bilar väldigt mycket. Även fast David verkade vara glad så var han inte det utan han modde värkligen inte bra. När David blev 18år så fick han körkort och han köpte en bil som han grejade med men han blev av med sitt körkort för han hade kört mot rött samt för fort. David flyttade hem ifrån när han var 20år men innan han flyttade hemifrån så tog han sin bil som han hade och sålde den för han hade ju ändå inget körkort.
Men för dem pengarna så köpte han droger och sånt. När han hade flyttat hemifrån så mådde han inte bra och han tog bara mer och mer droger och gjorde saker som inte var lagliga och sen gjorde han ett beslut och han började då med gängkriminallitet och gick med i ett gäng som hette Della Morte han var med om mycket när han var med i gänget och han fick lära känna nya personer och en av dem var Magnus, dem var väldigt nära och hängde varje dag. En dag så skulle dem göra butiks rån dem hade planerat det väldigt bra så dem trodde att dem skulle klara det. Först så åkte dme och tog gisslor, dem tog 3st sen körde dem direkt till butiken och vid detta tillfälle så var David stressad och hade panik att han inte skulle klara det. Dem körde på rånade affären, men när dem skulle dra iväg från snuten men då hände det som dem inte ville att det skulle hända. Dem krockade, David svimmade och låg kvar i bilen samtidigt som Magnus klarade sig och sprang iväg i full panik polisen hann inte efter han men dem tog mig och körde mig till sjukhuset. Jag började må bättre 2 timmar efter krocken och dem tog in han senare på förhör. Han erkända till brotten och han åkte in i flera år. När han satt inte så visste han inte att gänget hade lämnat han. Några år senare när han blev utsläppt så skulle han åka till gäng huset, men då såg han att det inte var kvar utan det enda som var kvar det var lite aska. Och då hade han fattat han gäng huset hade brunnit upp. David levde sen på hotell i några dagar tills han fick ett erbjudanade att gå med i ett gäng vid namn Crukz. Han träffade bossen och snacka och till slut fick han gå med. Men 3 dagar senare så stängde gänget ner. David flyttade till en lägenhet och bodde där ett tag. Tills han gick med i ännu ett gäng vid namn Lost Dreads han hade nära relation med medlemarna där dem brukade hänga varje dag. Och en dag ville dem göra ett butiksrån, så dem gjorde det allt gick bra och dem kom undan med 300k alla dem blev efterlysta. Men ingen blev tagen och polisen gav upp att leta. David var med i gänget i 2 veckor tills dem började göra saker mot han så David flydde från gänget och bodde på gatorna i 2månader tills han såg några som körde förbi och han villa ha skjuts så dem plockade upp han. David såg att dem satt med skottsäker väst och mask, och David frågade om dem håll på med saker. Dem sa ja vi söker folk just nu som vill hjälpa oss. David ville veta mer om erbjudandet så han följde med hem till dem och snackade. Han fick gå med dem men och dem hette Niners. Men så kom det ett annat gäng vid namnet Crips och började skjuta mot deem men direm, som tur så blev inte David prickad och den dagen hade David jätte mycket panik. Vi överlevde skjutningen och där vi bodde var inte säkert så vi i vårt gäng var aldrig där så huset stod alltid tomt. En dag så satt jag och kollade på fotbolls match hemma i min lägenhet tills jag hör att min mobil ringer. Det är en från gänget som ringer och frågar om jag vill göra bank rån. Jag går med på det och vi planerar allt. När den dagen kom att vi skulle göra rånet så var alla nervösa. Vi skulle råna västra motorvägen banken. Vi körde dit med 5 gisslor och var redo på rånet. Allt gick bra tills dem skulle fly dem körde i 450kmh tills polisen råkar köra in i oss så att vi våltar och krockar. Jag svimmar och hamnar i en koma. Mina kompisar hamnade också i en Koma. Polisen ringde ambulansen och dem kom med helikopter och massa saker. Dem tog oss till sjukhuset, även fast jag låg i koma så kunde jag höra saker. När jag var på sjukhuset så hörde jag en doktor säga dem andra som var med i rånet har dött. Men han här som ligger där lever men vi vet inte när han vaknar. Jag låg i koma i 1 år tills jag vaknade mitt i natten. Hela jag var svettig och doktorerna kom springande in. Dem undersökte mig och gjorde tester. Jag fick ligga kvar på sjukhuset i 2 dagar till jag fick gå. Jag gick hem och vilade i 1 vecka tills jag orkade att gå ut. Och jag hade en kontakt kvar fårn mitt gammla gäng Crukz det var gomez. Han frågade mig och jag ville gå med i hans gäng som var Ambato Cartel, först så tackade jag nej för jag orkade inte. Men sen några dagar senare så ringde jag gomez och sa kan jag få gå med i Ambato Cartel. Så jag gick med och jag var springis i 3 dagar tills jag blev medlem och nu är David med i ambato men han mår fortfarande inte jätte bra.
Hans mående är fortfarande dåligt, han har ingen kontakt med sin mamma och han har självmords tankar men han vågar inte berätta för någon. Han försökte ta sitt liv men hans kompis stoppade honom, och det är den enda som vet om att david har självmods tankar. En dag så tänkte David köpa droger men polisen kom då och grep han för gäng kriminallitet, ringa av narkotika brott om knivlagen och lite mer. David satt inne ganska länge och i fängelset och han lärde känna en ny person där som hette Karl. Dem brukade sitta och prata från dag till natt om allt möjligt och David bestämde sig för att berätta för Karl också att han har självmords tankar, Karl sa också att han har haft tankar på att ta livet av sig. Dem var verkligen bästa bästa vänner. Men en dag när David vaknade så såg han inte Karl, David tänkte att Karl nog ar frisläppt. Men det är då det kommer 2 poliser och ropar på David. David går dit och dem sa att Karl hade dött. David fick en chock, han tog självmord sa den andra polisen. David började gråta jätte mycket och han var extremt ledsen. Men det var dock en positiv sak och det var att David blir frisläppt imorgon. Men det enda han tänkte på var Karl. David gick på Karls begravning 1 vecka efter han hade dött.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Min rp skiljer sig för jag bearbetar min karaktär låter han utvecklas och bryter ALDRIG min karaktärs rp. Jag tycker att utvecklingen på ped karaktären är viktig i rp och jag fokuserar mycket på att rpa bra som möjligt , och min ped är lite unik då den är tjock och jag kommer rpa på att jag t.ex har ätstörningar och sånt. Mitt rp nivå är väldigt bra enligt mig jag försöker hålla rp:n så bra som möjligt och göra så lite regelbrott som möjligt. Jag har ju spelat fivem i typ 500 timmar så att jag tycker att min rp är väldigt bra. Och jag kommer försöka så att scenarion blir extra roliga för som ped så kommer det vara roligt och scenariona blir mycket roligare. Jag kommer även ha en "Konstig" röst på min ped karaktär vilket kommer göra så att min röst inte passar min ped karkatär och om min röst inte passar min ped karkatär så blir det bara tråkigt för det kommer bara vara jätte konstigt. Min rp skiljer också från andras genom att jag aldrig bryter min karaktärs rp och jag försöker hålla rpn på en bra nivå hela tiden

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped karaktär för att jag vill kunna göra rpn rolig, och med min ped karkatär kommer jag rpa som kriminell och att min karaktär är beroende av droger och jag ser när andra rpar som ped och det värkar vara kul eftersom rp:n blir mycket roligare som ped. Och med min röst jag kommer ha på min ped karkatär är väldigt rolig och passar den pedkaraktären jag vill ha vädligt bra vilket kommer göra scenarion mycket roligare och att rpa med mig kommer bli roligare.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål som ped är att kunna bättra på min karaktär så han upplevs på det sättet jag vill att han ska upplevas och ped underlättar enormt och är egentligen det slutgiltiga steget i Abdi då allt annat redan är bra och en ped är verkligen allt som krävs just nu för att göra så att andra spelare uppfattar min karaktär bättre så de kan lära känna mig och så jag kan utveckla vidare min karaktär vilket jag tycker rp bygger på och att ha så kul som möjligt för om jag rpar bra på min ped karaktär så kommer det vara kul för dem som jag rpar med. Och jag vill va en "bra" ped för att jag har sett peds som inte rpar så bra och mitt andra mål är att kunna rpa det bästa jag kan

███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
█░░░░░░░░░░░░░░█████████░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░█████████░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░░░▄▀░░░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░█████████████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░░░░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░░░░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░█░░░░▄▀░░░░█░░▄▀░░██░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░██░░░░░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
███████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

Senast ändrad:
+rep har skrivit en bra och ordentlig ansökan där han är motiverad och har bra skäl till varför han ska få ped Och hur det skulle förbättra hans rp och omgivning.

+rep har skrivit en bra och ordentlig ansökan där han är motiverad och har bra skäl till varför han ska få ped Och hur det skulle förbättra hans rp och omgivning.
tack för din +rep <3

Bump
----------------
Sjolin#1337
----------------

Servervakt på Unive
----------------

Öppen pm
----------------

Bump
----------------
Sjolin#1337
----------------

Servervakt på Unive
----------------

Öppen pm
----------------

BUMP
█░░░░░░░░░░░░░░█████████░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░█████████░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░█████████░░░░▄▀░░░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░█████████████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░░░░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀░░░░░░░░░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░░░░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░██░░▄▀░░█
█████████░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░██░░▄▀░░█░░▄▀░░███████████░░▄▀░░███░░▄▀░░██░░▄▀░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░▄▀░░█░░▄▀░░░░░░░░░░█░░░░▄▀░░░░█░░▄▀░░██░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█
█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀▄▀▄▀░░█░░▄▀░░██░░░░░░░░░░▄▀░░█
█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░░░░█░░░░░░██████████░░░░░░█

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka