Accepterad muff3n | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muff3n

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308977139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? ♿MUFF3N♿#7302

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl nilsson och är född 1999 12 12 i en stad som heter Jonstorp utanför Infinity när Tedde var 5 år gammal var hans pappa polis och Karl tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa Patrik kom hem och berättade vad som hade hade hänt idag på jobbet och Karl satt tyst bredvid och lyssnade noga och det gick några år till och med tills Karl var 14 och skulle skaffa sommarjobb på kommunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade Karl som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin frukost och sen cyklade till jobbet han skulle rensa ogräs på en kyrkogård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade makaroner eftersom det var hans favoritmat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sensommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade lossnat och han gick ner på huk och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett prasslande ljud i busken bredvid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärningsmän genom häcken och börjar hota Karl och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar han mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa och hans pappa kommer med sina kolleger direkt och Karl får åka in till polishuset och förklara vad som hänt men polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beordrade dem att göra det men inget hände..... sen den dagen har Karl velat jobba som polis och bekämpa brottsligheten så ingen behöver råka ut för samma sak som han och Linus favoritfärg är såklart blå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för ge andra min kunskap inom RP men samt utveckla min egna RP erfarenhet av andra med hjälp av att det är många spelare aktiva och bra staffs. Jag kommer bidra med bra rp, roliga scenarion samt ha kul och utveckla mig själv och andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kollar väldigt mycket på olika streamers på twitch, det är mest dem som lickar mig till att spela spelet, tre förslag e radbrat1, Cosmo_BT och sista är h3llgren. Sen att rpa tycker jag är väldigt kull men speciellet på unive där man kan göra fler grejer jämfört med andra servers.

Hur hittade du Unive? Jag scrollade på tiktok och såg cosmo_bt så jag hoppade in på hans stream och tyckte server så rolig ut och nu är jag ägnar jag mina dagar åt servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min rp nivå och även kunna skapa många roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och utväckla min kännedom om olika spel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka