Accepterad CraxyF1 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yuan.

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? craxyf1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2023

Berätta om din karaktär. craxyyyy — 2023-12-16 20:28
Min karaktär heter Abdi Mohamed och han hade en väldigt dålig uppväxt och han var inte i skolan så mycket och när han var i skolan så var han väldigt stökig och lärarna gillade han inte så mycket och efter som att han var stökig samt att han hade väldigt mycket frånvaro så fick han väldigt dåliga betyg och då kände han sig som att han inte var bra på någonting och då slutade han komma till skolan helt och började hänga med fel personer och då började han göra lite små brott och han tyckte att det var det ända han var bra på så då gjorde han grövre och grövre brott som att sno bilar råna folk och till slut så gick han med i ett gäng och börja vara med och kidnappa folk och sälja droger och han blev fast i kriminaliteten och är fortfarande kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra som kriminell med en bra och social rp. Jag vill göra roliga scenarion i Unive med bra och utvecklad rp. Jag ska inte vara en såndär 100k or die person som bara springer runt och skjuter, jag ska mer bidra med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för att båda parterna ska tycka att scenariot var roligt. Och man ska inte spela bara för sin egna del. Utan man ska alltid göra det rättvist för båda parterna och man ska alltid göra ett bra scenario. Man ska följa reglerna och man ska inte klaga. Man ska alltid spela för motpartens vinst och det gör inget alls ifall man tar en förlust. I slutändan är det ändå ett spel och det måste man veta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Grunreglerna är: Rdm, vdm, copbait, metagaming, combat logg och suntförnuft. Rdm står för random death match. Vilket menas med att man dödar en person utan anledning. Det är då inte tillåtet. Vdm står för vehicle death macth. Det menas då med att man använder sitt fordon som ett vapen. Copbait det är att man försöker få polisens uppmärksamhet vilket kopplas med suntförnuft. Suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt, alltså att man då tänker som irl. Tillbaka till copbait så hade jag aldrig gått fram till en polis och förstöra. Combat logg är när man stänger av spelet i ett scenario. Det spelar ingen roll om hur litet scenariot är. Det räknas fortfarande som combat logg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har vart polis förut på 3 andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tyvärr inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka