Nekad arrebarre123 | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arrebarre123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvzy#6504

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Magnus Johansson är mitt namn och jag är född 1997. Jag har haft en svår barndom. Min mor jobbade 2 jobb och min far drog när jag var liten. Mamma hade inte tid att ta hand om mig. När jag blev 15 år släppte hon ut mig på gatan i Malmö. Jag bodde hos en kompis som hette Olle. I ett år. Senare gick jag in i det Kriminella livet för att kunna tjäna pengar och det ångrar jag än idag. Jag saknar min mor som jag inte har träffat sen hon släppte ut mig på gatan. Idag är jag 26 år gammal och ångrar många dåliga misstag jag gjorde som ung. Jag startade min resa till Stockholm för att starta ett nytt liv och det är här jag är idag...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom RP på senaste och jag har känt att detta är en bra server så jag vill bli medlem igen. Jag läst alla regler för medlemskap och grundreglerna. Jag kommer göra roligt i alla scenarion, Jag kommer inte bryta mot någon regel. Jag vet hur man gör så att det blir roligt för båda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka