Accepterad Ahmet Elkarim | Medlem ansökning [karim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalle0009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmet

Vad är ditt discord namn? dls.09

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär het Ahmed Elkarim, han är 33 år gammal och han jobbar på en pizzeria och han vet inte ifall han vill fortsätta jobba där en av hans gammal vän frågade han ifall Ahmed ville jobba hos han och bli kriminell men Ahmed ville ha lite tid för att tänka för det var inte lätt att bli kriminell och leva i den smutsiga kriminella livet så han sa att han skulle tänka på saken. Hans barndom var bra han hade roligt hans föreldrar var snälla mot han och sånt det ända han var dålig på var skolan det var därför han jobbade i en pizzeria för han kunde inte jobba i en bättre plats på grund av hans betyg från skolan. Han hade en tjej men hon gjorde slut med Ahmed för han hade inte tillräckligt med pengar så han vill göra något som kunde få han att tjäna mer pengar så att bli kriminell skulle bli bra för han. Ahmed ville ta revenge från sin gamla tjej

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra med stora samt roliga scenarios som kan höga upp roll upplevelsen. Jag kan bidra med att rapportera fel i rp till exempel ifall en person gör fel i rp eller bryter mot serverns regler. Jag kan bjuda in mina vänner som kör fivem och göra så de börjar på servern samt följa serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partnern ska ha ett chans att vinna över scenariot och att båda partnern ska ha det bra och roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tillexempel VDM som betyder att man använder sitt fordon som vapen. RDM som betyder att man dödar någon utan ett scenario bakom mordet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har spelat på många servers sedan 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag gjorde en medlemskaps ansökan och blev nekad felaktigt tycker jag då anledningen för jag blev nekad var att jag hade nyss tydligen blivit unbannad av en permanent ban och skulle vänta 1 vecka men problemet är att jag fick samma svar för typ 1 månad sedan för att jag blev unbannad av en permanent ban men det har typ gått 1 månad så förstod inte varför han neka mig för det anledningen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka