Nekad Ahmed le | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wadei

Vad är ditt discord namn? Drito_963

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000

Berätta om din karaktär. Wadei aljawabra är en kille som älskar poliser. han gillar hur dom jobbar och håller samhället tryggt och säkert. Wadei har själv växt upp med en pappa som var polis och har alltid sett upp till han. Wadei är 16 år och är jobblös. hans största intresse är fotboll och har alltid varit. han var väldigt lovande till hans knä pajade (otur). nu är han inriktad till att söka jobb, och polisen har han störst intresse för. men det finns ett problem, skolan. Wadei har inte riktigt gott klart skolan. redan i 8:an var han tvungen att hjälpa sin far som blev sjuk. så wadei fick börja jobba för att få pengar. men det var inget vanligt jobb han hade, han sålde droger. på kvällarna gick han ut och sålde till folk som han hade kontakt med genom insta. hans far som var en gammal polis visste inte om detta. men hur ska det gå för wadei, klarar han sig från den kriminella världen eller blir han fast?

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och hög rp nivå. jag använder mig utav klipp program så jag kan klippa och visa om spelare förstör servern. jag kommer även hjälpa till med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det som innebär med att den andra spelar ska vinna i ett scenario är att man behöver inte alltid vinna för att det ska vara kul. t.ex på ett bankrån behöver du inte alltid köra ifrån polisen utan de ksk tar dig men det är fortfarande kul. för scosial rp är roligast. så man behöver ej vinna för att det ska vara kul. det är vad det betyder.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a det har jag. t.ex. mtea giming. det innebär att man sitter i t.ex. dc och snackar om saker. och sen tar information utanför rollspelet och använder det ig. och en annan är vdm. det står för att man inte ska anvneda sitt fordon som ett vapen. alltså man för nte döda någon med sitt fordon genom att man kör över personen som t.ex. riktar på en. det är två stycker regler som jag tycker är bra att kunna. en till är rdm. den regeln står för att man inte får döda någon helt random. alltså man får inte bara köra till torget och döda en utan anledning. det är de tre viktigaste tycker jag för att en server ska kunna nå en bra rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat på fivem i cirka 8 månader.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan jobba vad som helst och jag bryter aldrig regler

Nekad.
Anledning:
Ingame namn och irl namn får ej vara samma

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka