Godkänd Valle11j | Ansökan till Servervakt | QT |

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle11j

Medlem
Gick med
3 Juli 2021
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2021

Vad heter du på discord? Valle11j#2692

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: ca 16:00 till 20:30
Helg: när jag vill

Hur länge har du spelat på Unive? Sen första juni.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli skit glad och jag skulle göra mitt bästa för att göra serverns RP nivå mycket bättre. Jag skulle vara aktiv ännu mer då jag känner att jag har ett större ansvar på servern. Jag skulle hjälpa alla som behövde hjälp och dom skulle kunna dma mig privat när som helst och jag skulle svara väldigt fort. Jag skulle säga till alla som bryter mot någon regel eller fail RPar och ge dom en varning/avstängning om det känns att det är nödvändigt. Jag skulle tillexempel hjälpa till med att DVa bilar som bara står på ställen tillexempel om det står 3 bilar på motorvägen så skulle jag DVa bort dom så inte någon kör rakt in i dom. Jag kommer hjälpa till tidigt på morgonen då jag vaknar tidigt och då kan jag hjälpa till med att t.ex. DVa bort bilarna som stått över natten på alla möjliga ställen. Så jag hade hållt rent på servern vilket gör det skönare att RPa. Sen har jag börjat tröttnat på att folk streamsnipar och metar. Sen när folk metar så blir det drygt t.ex. om man skjuter en grabb så kommer hela gänget plötsligt på en. Liksom det blir inte kul och man blir bara less på folk som gör så. Jag ska presentera Unive på ett riktigt bra sätt och visa vilket ansvar vanliga spelare kan ha. Sen blir jag trött på folk som lallare så jag vill se till att inte folk gör det, för det är riktigt drygt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle känna att jag har ett mycket större ansvar på servern vilket skulle leda till att jag skulle börja spela ännu mer än vad jag redan gör. Jag vill samt hjälpa serverns community och se till att RP nivån är på så hög nivå som möjligt. Jag har då inte spelat jätte jätte länge på servern på servern men känner ändå att det skulle kunna underlätta att vara "servervakt" då man inte alltid skulle behöva tillkalla staffs med alla problem t.ex. när man dör av en bugg eller när något gör något fel inom RPn. Jag skulle vilja underlätta för staffs så dom kan ta hand om dom mer "viktiga" sakerna på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska ju typ få bort folk som inte kan rpa som att någon vdmar på mig då kan jag ju skriva /revvive o då kan jag ju springa o kolla id o sen banna för vdm som ett t.ex. och jag kommer dva alla bilar som är trasiga som står vid kanten för det laggar mycket mera när det står trakiga bilar över allt o det betyder att philip behöver restarta servern det kan vara när någon är mitt i ett senario o då bir det konstigt o om vi hjälper till så blir det inte så! om det är någon som har gjort något riktigt dåligt så skulle jag hoppa suport o vissa klipp om jag hade det.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är aktiv o är inte på samma platser alltså att jag träffar nya människor som kanske inte sköter sig o då får dom en kick eller ban beror på vad man gör för fel. Jag kommer vara aktiv o kommer jag antagligen jobba på mitt jobb. och om någon lallar eller något så kommer jag svban eller kicka det beror ju på. och jag kommer höja min rp nivå och andras rp nivå till top!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna göra skillnad på unive o hjälpa till så servern utvecklas och den blir ännu bättre rp server så det inte är massa lallare som ska leka runt på servern. och stilskillnad om jag behöver skriva /report... än att bara banna eller kicka så blir det mycket bättre för det blir ordning då om vi alla hälps ått, jag kommer se till att alla gör sitt bästa rp kommer också dva bilar o sånt som bara står vid kanten! Jag vill också bli servervakt för att stoppa folk som inte beter sig så som rasism och folk som beter sig dåligt mot varandra ig och även dv bilar som förstör scenarion eller banna lallare som förstör scenarion och skriva varför dom blev bannad så att dom kan utöka deras rp med mera.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /noclip, /goto, /toggleid /revive (ID) /toggleid /sv som är en chatt där bara sv.s kan chatta i.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, har aldrig varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Unive.

AO

Mod
Personalmedlem
Mod
OA Support
Gick med
19 Juni 2021
Meddelanden
1,331
Reaction score
40
Vidare!