Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tanble

Medlem
Gick med
27 Maj 2021
Meddelanden
127
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Weinn®5509#5509

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 1,403

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat på alla olika jobb som finns och jag har varit chef för några jobb Jag kan mycket om Lagarna och Securitas och är väldigt insatt i Jobbet kan lag boken väldigt bra i huvudet utantill för jag har jobbat som Securitas innan och varit veteran väktare i ett bra tag och jag känner att Jag kan hjälpa Securitas med mycket jag kommer inte bara bli chef i några dagar utan jag kommer vara det så länge som möjligt och jobba hårt och anställa bra personer som vill jobba mycket och kan jobbet och jag tycker Securitas är en av de bästa och viktigaste tjänsterna som vill hjälpa samhället till att bli ett bättre och tryggare samhälle och jag är redo att bli chef för Securitas .Och göra allt jag kan för Securitas bästa. Jag förstår att det är ett stort ansvar men jag kommer satsa fullt för Securitas och göra mitt bästa och lägga ner så mycket tid som möjligt . Och jag känner nu att Securitas börjar bli lite inaktiv det senaste dagarna men det ska jag ändra på ska försöka göra så att Securitas är en av de aktivaste jobben i stan. Och att vi är dem som kommer när man behöver hjälp i nöden. Vi ska tillsammans hjälpa staden till ett tryggare samhälle. Jag kommer inte anställs folk bara hit och dit kommer anställa folk som är redo för att hjälpa samhället på ett bra sätt och är veliga och tycker om jobbet och jag har längtat tills denna position blir ledig jag kommer satsa fullt och lägga ner massa jobb på detta kommer ha detta som ett heltid sak jag gör eller lättare sagt som ett heltid jobb . Och jag känner att den positionen skulle höja min arbets vilja och motivera mig till att fortsätta kämpa och att aldrig ge upp sen vill jag känna att folk ska kunna vända sig till oss på securitas och känna att vi är till hjälp och är med alla endan tills slutet och hjälper dem och att vi finns för att hjälpa till alla och inte bara jag utan alla som jobbar på Securitas att Vi ska ha en bra och trevlig ton mot alla ta hand om varan och andra . Och jag ska försöka motivera alla att aldrig ge upp på sin egen vilja eller dröm och kämpa. Och att det ska välja rätt väg i livet. Och kommer verkligen sköta mig och vissa er att jag kan detta. Och man ska respektera varan oavsett vad och ta hand om varan väl speciellt nära och kära dina kollegor också och allmänheten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Securitas väktare , veteran väktare och polis det har gjort att jag har lärt mig en massa om tjänsten/jobbet och har lärt mig Lagen och lag boken väldigt bra jag vet hur ett sådan jobb ska tas hand om och skötas jag är väldigt kunnig inom jobbet då jag har jobbat där ganska länge innan och tagit en massa utbildningar och lärt mig en massa nytt. Och om det är något jag inte kan då lär jag mig själv och alla som behöver. Har varit utbildat inom Securitas innan och polis jag kan använda tjänster utröstningen väldigt bra och allt annat som behövs jag kan hantera och köra bil väldigt bra jag kan också hålla i utbildningar på ett professionellt sätt. och jag kan använda radion på ett bra sätt och jag har väldigt bra radio disciplin jag kanske inge kan allt men kan det bästa sen om inte jag kan något så försöker jag lära mig det. Jag vet hur man ska hantera svåra situationer och att använda våld med till exempel batong eller tazer är det sista man vill.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus och han har en syster som heter Emmie, Linus har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att John var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då John ifall han ville tjäna snabba cash, Linus lättlurad som han är svarade JA utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att Linus var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Linus antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Linus i detta gäng då han var störst och starkast av dem alla. Det tog några år för Linus att inse vilka konsekvenser som kan komma efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. Linus hade precis fyllt 18 när han fick spendera sina första år bakom galler. 5 år fick Linus sitta i fängelse. Efter att han hade kommit ut så återförenades han med sitt gäng igen. Linus hade inte riktigt förstått ännu att det han håller på med är fel, för Linus var för det mesta bara ute efter pengar, och makt i staden. Det var inte först andra gången han åkte fast som han verkligen insåg att livet han levde inte kommer att hålla i längden. Denna gången satt han 6 år bakom galler. När han återigen kom ut så var han 29 år gammal och tänkte att han var tvungen att rädda upp sitt liv, så han började plugga för att kunna få en utbildning. Han valde att inrikta sig på ekonomi för att sedan kunna ha koll på ekonomin, inte bara sin privata men även ekonomier och liknande i företagssammanhang. Linus tog en massa snabbkurser under 1 års tid och när han var klar så gick han till en bilfirma där han visste att hans barndomskompis ägde. Linus barndoms kompis vid namn Fredrik godkände Johns ansökan om att få börja jobba där. blev helt besatt i att sälja bilar så han jobbar mycket övertid bara för att få så många bilar som möjligt sålda. Efter ungefär 1 år till så tyckte Linus att det var tråkigt att bara sitta bakom en dator och signera papper åt sina köpare. Han saknar liksom adrenalinet som kom när han höll på med det olagliga med sitt gamla gäng. Därför vill Linus flytta till den här nybyggda staden för att ge initiativet till staden och att det är staden och dem som bor i staden som kommer att få bestämma om Linus ska falla tillbaka till sitt kriminella liv eller fortsätta på den banan som han har byggt upp efter den tiden. Linus ser fram emot denna flytt och vilka situationer han kommer att hamna i. Och han börjar på ett helt nytt liv och söker jobb till securitas chef

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:25 <> 23:00
Tisdag: 14:25 <> 23:00
Onsdag: 13:30 <> 23:00
Torsdag: 14:30 <> 23:00
Fredag: 08:00 <>Hur långt jag vill!
Lördag 08:00 <> Hur långt jag vill!
Söndag: 08:00 <> 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det finns alltid en chans till!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Bosse

Admin
Personalmedlem
Admin
OA Jobb
Gick med
16 Maj 2021
Meddelanden
9,324
Reaction score