Nekad Sticky | Ban överklagan [VOID]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sticky

Medlem
Gick med
31 Mars 2022
Meddelanden
23
Reaktionspoäng
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334457763/

Ditt Hex-ID: 1100001164db7a3

Vad är din discord tagg? Blanko#3756

Vem var det som bannade dig? VOID

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på meddelandet när du går in på servern Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: dsqpzn Anledning: Revive abuse Går ut om: 1 dagar 0 timmar 49 minuter Placerad av: VOID ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag revva mig själv tydligen i ett skott scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och åt medans mitt spel var på och jag stod upp i taket vid public med 3 vänner. När jag hade ätit klart jag kom upp och såg att jag var död och det var 39 min kvar tills att ja skulle förblöda så jag track F9 och sedan såg ingen av mina vänner eller blod eller kroppar runt omkring mig så jag trodde ngn hade dödat mig i miss eller lallat runt så jag /revive mig själv och rörde mig sedan fick jag skott emot mig så jag sköt tbx sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja fast nej för att jag visste inte jag var i ett scenario altså skottscenario jaag trodde att mina vänner satt o lallade runt. så jag tycker jag hade fått en varning eller att jag skulle få en kick ist för indragen och ban, jag visste inte vi var inne i ett skottscenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban men togs bort 2 timmar efter för jag gjorde inte fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte reviva jag kunde göra /report och sakt att jag hade dött o frågat om att be dom kolla logs och frågat om jag fick revva mig sj eller hoppat support och frågat vad som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag aldrig ska revva mig sj utan o fråga om vad som hände innan och att jag inte ska vara online medans jae afk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Melle.

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Donation Ansvarig
Gick med
26 December 2021
Meddelanden
1,135
Reaktionspoäng
340

VOID

Aktiv Medlem
Gick med
24 Oktober 2021
Meddelanden
482
Reaktionspoäng
34
Nekad då du sitter och ljuger i banöverklagan, du var med i scenariot och pratade när dem sköt er, du hade ingen anledning att lägga revive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.