Välkommen till Unive!

Här på forumet finns allt du kan tänka dig. Det som inte finns, det berättar du om.

Accepterad Milo_ | Medlem ansökning [SMOKEY]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Aktiv Medlem
Gick med
20 Maj 2021
Meddelanden
126
Poäng
28
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? ! SkåNiNgeN#8558

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chico balka och har inga syskon, när han föddes bodde han och hans föräldrar i ett mellan stort hus i Spanien men när Chico var 15 år så flyttade dem till Sverige för att få bättre jobb och position på hus, Chicos pappa var boss i en kriminell maffia men inget som han visste om. Efter ett tag fick Chico och hans mamma redan på att han var maffia boss och de flydde där ifrån och de var därför dem flyttade till sverige, efter ett tag började Chico lära sig svenska och börja bli lite små kriminell och han skolkade mycket från skolan och gick ut skolan med alla F och vissa - Vilket hans mamma inte var glad över och efter de började han hänga mer med kriminella grabbar och började få info. När Chico var 21 år flyttade han hemifrån till Unive och där bosatte han sig i ett litet hus men börja också gå dem kriminella vägarna, efter ett tag så hade han gått upp mycket i de kriminella han har nu varit boss i flertal gäng mm. Men efter ett tag så var han tvungen att fly landet av massa olika anledningar men nu 6 månader efter så har han valt att flytta tillbaks och börja om sitt liv i Unive. Chico har mycket intressen som bilar, motorcyklar. Han brukar mest vara med sin vänner Abdi och Wilma, Chico är en väldigt bestämmd person som vet vad han vill och sätter alltid mål och planer för de han ska göra.

Chico:
Kön: Kille
Längd: 187cm
Hemland: Spainien

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat här mycket innan har varit sv och kriminell, jag är mogen och kan min rp har alltid mycket mål att uppnå inom rp:n och jag kan alla regler mm. Jag ska också bli medlem för jag gör utväcklade scenarion och försöker alltid hålla min rp på topp. Jag kommer alltid göra allt för att utveckla min rp och rpa med vänner och skaffa mer vänner igenom social rp!

1. Utföra bättre rp
2. Längre och utväcklade scenarion
3. Roligare rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa scenarion, bra rp, utväcklad rp och hög rp nivå. Jag gillar också att hjälpa icke medlemmar och sånna som inte kan så mycket om rp bland annat. men jag vill också utveckla rpn på unive med de jag kan. Och jag håller alltid mig under social rp och försöker hjälpa folk samt ha roligt. Vill också alltid göra en twist i rp:n för att göra de roligare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna utan också låta ens ''fiender'' eller andra vinna och inte bara spela efter powergaming 2. och inte spela för att bara vinna och få makt utan att också variera sin rp, Det innebär också att man ska acceptera att man förlorar ibland.

Hur hittade du Unive? För 1 år sen så började jag spela fiveM och jag hittade unive på listan så testade jag den och tyckte den va roliga så jag började.

Senast ändrad:

SMOKEY

Helper
Helper
Gick med
7 Juli 2022
Meddelanden
85
Poäng
8
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status