Godkänd Mendion | Ban överklagan [Philip]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Aktiv Medlem
Gick med
3 Juli 2020
Meddelanden
566
Reaktionspoäng
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mendion

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Vem var det som bannade dig? det var ingen som bana mig utan jag blev bannad av anti citat det är bara @philip som kan unbana mig

Hur lång tid var din ban? vet ej jag sluta spela i går typ 11 på natten sen när jag ville spela så såg jag att jag hade fåt en klacksko så jag gjorde en ticket och bennyB sa att jag skulle göra en ban överklagan för att philip kollar inte tickets.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag Connection rejected by server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman ( Anvnamn: MG_Piirate ) - Multistaden.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen staff bana mig utan jag blev bannad från anti citet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelar multistaden men min vän som heter vedo i dc vedo skulle fixa sin nya bil men vianor kommer inte jag sluta spela för att jag tyckte att det var tråkigt jag stängde av min dator och nu idag så skulle jag spela då så såg jag att jag hade fåt klackskon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig för att det var anti citet som bana mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var bara några regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEJ FÖR ATT DET VAR EN FELAKTIG BANN OCH DET VAR INTE EN STAFF SOM BANNA MIG UTEN DET VAR ANTI CITET

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att det var en felaktig ban så man lär sig inte

Har du läst våra regler? Ja

Kazlick

Välkänd Medlem
Gick med
14 Juli 2020
Meddelanden
2,553
Reaktionspoäng
359
Detta är inget vi staffs kan åtgärda utan du får helt enkelt vänta på Philip att besvara denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.