Kinesen | Ansökan till Trainee

Kinesen

Aktiv Medlem
Gick med
12 April 2021
Meddelanden
610
Reaction score
45
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Kinesen#4406

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:30-21:00, paus 17-18.
Tisdag:15:30-21:00, paus vid 17:30-19:30 pga träning.
Onsdag: 15:00-21:00, paus vid 17:00-18:00
Torsdag: 16:00-21:00, paus vid 18:00-19:30, pga träning
Fredag: 14:00-04:00, paus vid 19:00-21:00, pga av andra aktiviteter.
Lördag: 09:30-04:00, paus vid 19:00-21:00 pga andra aktiviteter.
Söndag 09:00-21:00, paus vid 15:00-17:00 pga andra aktiviteter.

Så cirka 50 timmar i veckan.

Timmar på fivem
860

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli support just på Unive då jag har varit i communityn ett tag nu och känner att jag vill ta det till nästa steg då jag verkligen brinner för Unive och dess community. Samt att det finns så mogna, roliga och trevliga folk här, speciellt bland supporten. Jag känner då att jag vill bli en del av unive på det sättet, samt hjälpa Unive att växa och få det till en högre rp nivå. Jag märker samt att det sällan är folk inne på morgonen vilket jag alltid kommer vara speciellt nu på sommarlovet då jag går upp tidigt och börjar med supportärenden direkt. Samt att jag har tröttnat lite på att rpa och känner att jag vill specca, hjälpa på foprumte osv.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kommer att prioritera straffarbetet och vara tillgänglig på forumet. Jag är uppkopplad även när jag inte fysiskt sitter vid datorn, kan alltid ta en intervju eller svara på frågor. Jag vet själv hur irriterande det är med frånvarande support, så för att detta ska fungera måste man ta det på allvar och lägga ner tid. Hade jag inte haft detta intresse samt tiden att lägga ner hade jag ej sökt.

jag är en väldigt trevlig person, förstående, respektfull men kan även ta hårda beslut när det gäller. Jag skulle bidragit till mindre lall på servern samt att servern ska kunna utveckla dess rp. Jag har väldigt lätt för mig att prata med folk vilket gör det lätt för mig att ta supportärenden snabbt och enkelt men väl utfört. Jag kommer samt lägga ner svett och tårar i Unive då jag känner att det är detta jag vill hålla på med. Alltså hjälpa er utveckla servern och dess rp, samt bara hjälpa folk att utveckla deras rp så att vi tillsammans kan göra Unive community en bättre plats än vad den redan är.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 860 timmar, sen mars.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staffs en gång innan i sommras där jag antar att jag gjorde ett bra jobb som staff men tabbade mig och blev av med min roll.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har relativt goda då jag har varit servervakt och kan de mesta alla utan till här kommer några av de jag kan, jag kommer såklart att lära mig fler också.

/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlban history (för att kolla någons ban historik)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sql unban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återuppliva någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlban offline (när man offline bannar någon)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/tpm (du teleporterar dig till din checkpoint på mappen)
/sc skriver du i staff chatten där viktigt saker förmedlas.
Kanske har glömt lite då jag har dessa i huvudet just nu men kan de när de väll behövs.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Mm, har lärt mig av mitt gammla misstag som jag gjorde i sommras när jag vart staff och har mognat ännu mer nu och verkligen lärt mi av mitt misstag, ibland kan jag bli lätt irriterad vilket jag jobbar på.

Senast ändrad:

Akzab

Medlem
Gick med
15 Juni 2021
Meddelanden
365
Reaction score
17
+rep bra skrivet och skulle passa bra som det! förtjänar det till 100%