Godkänd GO MR C | Ban överklagan [Mackan Me1ster]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Medlem
Gick med
16 November 2020
Meddelanden
126
Reaktionspoäng
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#1111

Vem var det som bannade dig? julmust zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming men det gjorde jag inte. och om jag skulle ha gjorde det så skulle jag förtjänat det men nu är det så att jag inte har gjort det. och kommer aldrig att göra

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte eftersom att jag inte har gjort något. och som sagt om jag skulle gjort det så skulle jag förtjanat det men nu gjorde jag inget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte för att när jag kom in kl 13:00 så var jag bannad och jag förstog inget ting vaför och vad jag har gjort. och jag har inte gjort något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var el felaktig bann för att jag inte har gjort något och som sagt om jag skulle ha gjort något så skulle jag förtjänat att vara bannad men nu har jag inte gjort det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg så många men jag vet att en kille slog mig så slog jag tillbaka. och sen vart jag bannad och denna gången utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte för att jag inte har gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte denna för att jag inte har gjort något men för minna andra banns så har jag lärt mig efter minna mistag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.