Nekad AxelB2085 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxelB2085

Ny Medlem
Gick med
8 November 2021
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085806213/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? AxelB2085#8407

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Gunnarson han är 18 år gammal. När Gunnar var 7 år så dog hans Mamma och Pappa i en bil olycka så Gunnar fick bo hos hans mormor ända fram tills Gunnar blev 16. När Gunnar var 17 år gammal så hittade Gunnar en flaska sprit så jag bestämde han sig för att smaka. Till en början gick det bra men sen blev det för mycket och en dag blev Greger jätte full och gick och slog ner folk så Greger bodde på ett behandlingshem tills han fyllde 18. Min karaktär är en snäll och en glad person. Min karaktärs intressen är bilar och andra fordon, umgås med vänner och så gillar Gunnar att träna också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag tycker verkligen om unive och så kan jag bidra med en högre RP nivå och göra servern bättre och så kan man ha tillgång till Twitter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att unive är bra för att de har många aktiva spelare och det är bra personal på arbetsplatserna.

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tipps av en kompis att jag skulle prova spela unive och så provade jag det så tyckte jag att det var kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt, skaffa coola fordon och skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det viktigaste är att ha roligt men det vore kul att skaffa nya vänner och så är det kul att käna lite pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte nu men jag har provat en annan RP server men det var inte så många spelare på den servern så jag spelar på unive istället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ZevenDot3

Aktiv Medlem
Gick med
8 September 2021
Meddelanden
1,020
Reaction score
14
Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla allt!

Status